vad i hela helvete?

jag har gjort 3 inlägg och inget har kommit upp och jag gjorde dom igår? 
hur går det till? 
jag pallar inte sitta och göra om dom där dag 5, 6 och alla..
men jag antar att jag inte har så mycket val.
idag är jag även hemma för att jag ska orka med morgon dagen på tennishallen men världens bästa skola.
eftersom jag är sjuk får jag inte vara med och spela men jag ska hjälpa till med lite annat och jag ska även skriva om dagen.
så att det kommer ut på skolans hemsida.
ni som inte är här ifrån hittar sidan hääääääääääär.


Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7-fyra dåliga vanor
Dag 8-Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
1. mobilen
2. datan
3. mat
4. vänner
5. familjen


Dag 7-fyra dåliga vanor
1. att alltid hitta på en ursäkt när jag inte vet vad jag ska har gjort i skolan eller inte gjort det.
2. det första jag gör på morgonen är att tugga tuggumi eller efter jag har ätit nå tuggar jag också tuggumi.
3. att jag tvättar håret varje dag, det är väl båda bra och dåligt men det sliter då mkt på håret.
4. jag kommer inte på något mer ? 


Dag 8-Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
1. fan
2. typ
3. hans namn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0