6 dagar kvar.

snart börjar skolan och de känns sådär, hade inte sagt nej till någon månads till sommarlov, visst ska de bli kul och träffa alla igen men jag hatar den första veckan då vi befinner oss ute i skogen och dör av kyla när vi sover.. och i år ska vi vara ensamma på nå grejes och jag som är så rädd. tycker de inte har varit nå sommarvärme i år och jag har inte blivit brun. får fuska med lite bus ;) min far har börjat jobba så de är ganska lugnt och skönt hemma på dagarna. imorgon är de den sista lördagen på lovet och jag har verkligen inget planerat pappa ska på nån fest och jag hade inte planerat att vara hemma själv! och jag har en hej dundrande tränings värk i magen röven och låren, för shit vad jag körde igår! paolo tar döden på en om man inte tränat på ett ex antal månader. eh nä nu ska jag sluta skriva för ni pallar ändå inte läsa, så går och tar en varm dusch för herrejisses vad jag fryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0