brödbakarkaven.

sitter i sannas soffa och chillar, är så sjukt jävla trött sen igår. åkte till delsbo för att kolla om de va nå fint folk där med fina bilar. de fanns fler fina bilar än folk om jag ska vara ärlig. vid 10 fick jag sanna och johanna skjuts av tobbe, jävla racerbil! fick oss ett gott skratt när våran fina vän martin sprang ifrån polisen för att han skulle få böter. eftersom jag känner en av poliserna var vi så snäll att vi tog med oss han så att dom inte skulle ge han någon böter. jag tror att vi va hemma vid ett. då pratade jag och sanna lite med sannas pappa och fick oss ett gott skratt igen när han ringde upp martin då han sa till sannas pappa martin: hörru löken visste du att du hade en dotter ? varför han du inte sagt nå om de? fredrik: jajo de vet jag att jag har, varför ska jag gjort de ? sen på gick samtalet ett tag och jävlar vad kul. jag och sanna gick och la oss för att kolla på film jag somnade lite till och från men filmen slutade iaf vid 03:48. nu vet jag inte vad vi ska göra, de märks väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0