jag trodde bättre om dej, vänner är vi inte längre, inte bästavänner.

vi kommer aldrig klara de här, så många gånger jag har förlåtit dej men du gör samma sak om & om & om igen.
ska jag någon gång kunna lita på dej igen ?
nej knappast, jag trodde du va en bättre människa men gud så fel jag hade.
du hållde de du lova i en vecka, max!
hur kan man villa va en som gör som dej ?
skulle dina ''vänner'' göra samma ska till dej skulle du bli skit arg, när du gör de är de helt okej, varför? 
jag vet att du läser de här och du kommer förstå så väl att de är du, så väl känner jag dej.
att en människa som jag verkligen sagt allt till kan bli den man hater mest på hela jorden, får jag inte riktigt ihop.
nu är de bevisat, du är en annan människa på grund av en kille.
tro itne att jag ite har frågat de du sagt om han, så jag vet attdu har ljugit 90% av de du sagt.


- förlåt komer jag aldrig att säga till dej, eller att du är förlåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0