livet rullar på som de ska.

varför har jag inte bloggat  ?
jo, för att jag hat fira jul som de flesta och har varit med de bästa jag har.
hunnit vart till gävle över en natt när bästa för till sin far.
vart med om dagmar med jannika och jag kan ju säga att efter den natten kommer jag aldrig mer vara rädd..
där har ni svar varför jag inte har bloggat.

nu sitter jag i sängen som jag har gjort hela dagen, vafa de är lov.
fick juste besök av en människa jag hatar mest av allt på hela jorden tror jag, tack för att du förstorde min bästavän.
aja skit i han, tur att han inte är här för att träffa mej.
hoppas på att sanna kikar in snart, vi ska sova hos mormor för att sen åka till birsta imorgon och shoppa.
kul att man har nå pengar, haha nej.
tur att de finns nå som heter mamma & mormor betalar :D



de är tur att de finns vänner man kan vara sig själv med och även vara rätt ful, men vad skulle jag gjort utan ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0