hemma

sitter i sängen och inte gör så mkt.
ska väl snrt kolla på en film och vänta på att pappa komer hem.
vet inte vilken tiden men aja de får vi väl se.
idag har jag vart på skolan och haft niorna på curlinghallen och jäklar vad jag skrattade.
karl, ante och jag mot klar, palle och axel.
vilket slutade med att dom vann med 3-1.
inte för att de gör mig någonting och inte dom andra verkade de som.
de blev en hel del vurpor också, men jag och mitt lag höll oss på bena.
öven om de var lite vinglit för många.
imorgon ska jag och min kära vän lodisen johanna ha sjuorna igen tror jag de va på curlinghallen.
vilket kan bli riktigt roligt.
om de nu är den gruppen vi hoppas på.
haha ja då blir de pinsamt för min lilla vän.
nej nu ska jag typ gå och skaffa mig ett liv eller nå liknande, tror de var de gud gav oss.
men vet inte hur de blev med mitt.
de är rätt chill ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0