lite små sjuk..

jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva om.
vilket jag igentligen aldrig vet men ändå.
idag är det hsd och jag är hemma och fixar lite för jag är inte så pigg.
ska väl dra mig mor farmors place senare för pappa ska ha hitt boysen och då känner jag att jag itne vill vara hemma.
dom ska ju som sagt på bandy och innan förfesten om redan lullig..
och senare ska dom på rt möte så pappa kommer hem sent inatt någongång och då känner jag att jag vill vara hos farmor.
och på lördag förflyttar jag, johanna & björna vårat liv för dagen till gävle och tränar lite.
vem säger liksom nej och åka till gävel ? inte jag iaf och inte johanna heller.
ska försöka spela ihop oss lite till yjsm så hoppas de blir bra :)
bara att max den jäkeln ska åka till thailand och är jag avensjul, nej verkligen inte.
fast jo..
nä nu ska jag hitta något att ät, har inte ätit än man är ju inte så mat sugen när man är sjuk ;)
saknar, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0