maaaaat.

skolan idag har verkligen vare en chill dag.
matte & no i tre timmar men de blev en hel del rast så de va rätt lugnt.
skulle haft matte prov idag med men de får vi ta veckan efter lovet eller va de va.
haha ja när vi fick tillbaka diagnosen som vi gjorde förra veckan fick vi iaf oss ett gott skratt.
4 rätt, kändes riktigt bra... eller ?
ja dagens skratt var iaf när jag, oscar, alva och några fler randoms satt och pratade.
när vi hade no, höll på med doktors saker som blod tryck och lyssna på hjärtat.
och då skulle jag berätta för dom jag satt med när jag var på sjukhuset.
jag: läkaren jag hade var skit snygg och han sa åt mig och ta av mig tröjan och dä satt jag i b:h och väntade.
tillslut kom en tant och skulle ta stick i fingret och då frågade jag och läkaren skulle komma snart.
Då sa han, ja han ska bara byta om sen kommer han.
Oscar: ha haha hahahhahahahahahah.
de var roligare i verkligehete jag kovar de.
sen vid kvart över ett åkte jag med torleif till curlinghallen.
då vi fick ett problem för vi inte hade någon nyckel så johannas mamma fick komma upp med den.
dom som var där idag var några sjuor och 5 nior eller nå.
haha, ja idag var de min, ante & axels tur att vinna.
så då vann vi med 3-1 ist för att förlora som vi gjorde igår.
nej nu vart de ett långt inlägg känner jag.
hoppas pappa kommer med mat snart, KINA MAT :DDD
måndagen spenderar jag och johanna i gävles curlinghall med några lodisar som vi ska spela SM med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0