hemstudiedag.

ja då var de hsd som är väldigt skönt!
bara de där med att jobba är inte min starka sida..men jag ska ge gärnet nu och ännu mer nästa år!
för jag ahr bestämmt att jag ska till härnösand.
de är liksom ingen tvekan om att inte åka.
de som kan vara svårast är nog att de är ganska svårt att komma in för dom tar in typ 12 st på tre år :o
får väl hoppas på de bästa!

nog pratat om de.
jag längtar nå sjuk mkt till nästa fredag, de är så att världens bästa olle kommer och ska chocha oss!
sen följer även världens bästa laila och peder med!
sanna och amanda kommer även också att komma :)
känner på mig att de kan bli den bästa helgen på länge, oj juste emelie kommer också en sjuk bra tjej! ♥
efter de dröjer de inte länge så är de YJSM som är isjälvaste ÖSTERSUND! :D


nä nu är de slutpå de roliga och ska börja plugga....




mamma, du kan inte fatta så mkt jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0