hos pappa.

skolan idag har varit chill hade prov på dirren imorse, kändes faktiskt skit bra!
gjorde även frågor för VG & MVG å den ni de trodde ni inte om mig.
dom som var klar fick iaf en jävligt lång rast!
sen kollade vi på film eller a jag sov någ mer ;)
nu sitter och väntar på att mamma ska tinga och säga att hon är här så att jag kan gå ut sätta mig i bilen.
jag vet inte vad som händer i helgen men de märker man väl.
johanna den jävla lodisen har ju gått och blivit sjuk, smartast i stan vettu & så var de inte :ppPPpppPPpppp.
de blir iaf att träna på söndag, äntligen känns det som.
hon som tror att hon är smart, men vi ser ju hur hon ser ut..  smart var de ja ;)
men jag älskar dig ändå plupp. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0