jajust jag har ju en blogg också..

ah nu har de vart världens bästa helg, med det menar jag att vi vann hela tävlingen och att världens bästa olle kom och cochade (stavning) oss.
de var för hans hjälp vi vann och att vi gjorde som sa.
sen efter har de inte hänt så mkt, petar och dom har flyttat då nu är de väldigt tomt hemma men de blir nog bra.
hoppas även på att jag kan åka till gävle bästa helg och spela div spel.
sen hoppas jag även på att jag och johanna kan åka med till malung på dm.
de är bra att de är johanna som ska spela och jag som ska sitta som reserv om de behövs.
ah nu ska jag dra mig mot duschen och sen gå upp och lägga mig i sängen och plugg och dra igång en film.
känns inte helt fel.
befinner mig nu hos mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0