jjjjjjjjjjaaaaaaaaaarrrrrrrrrååååååååååååå!

snart tar jag och ringer världens segaste människa vid namn JOHANNA OHLSON!
jag tror de inte finns någon segare, men om man frågar henne så är tydligen jag mkt segare än hon? :o
klockan är snart fyra och jag ska väl träffa hon om hon är klar snart ?
och imorn är de fredag kan ni fatta!
världens bästa dag på hela veckan.
ist för att ha elevensval imorgon dra jag och johanna oss upp till hallen och drar ett par stenar.
för när mamma slutar så står nog the majiet family hos oss och väntar på att vi ska släppa in dom.
de ska bli så kul!!!
ha sin egna ''kusin'' som cochar oss i helgen på tävlingen här hemma i ljusdal i helgen :)
så kom och kolla :b eller nä gö inte de.. (a)
ska iaf kidnappa sanna på dirren när hon kommer innan för dörren så hon får vissa alla kort hon lovade mig :
ah nänu ska jag ringa den dryga ungen vid namn johanna ohlson.
fjååååårtiiiiizzzen, <3
haha jag älskar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0