när jag ser på dig kollar du bort.

nu är bollan och dom här.
ska väl snart gå och fixa mig för snart kommer ella och hennes familj och ska äta här, myss.
senare blir de tv:n och inte så mkt mer för jag är sjuk trött.
tänkte ju att jag måste spara krafterna till träningen imorgon.
för nu har jag gett mig in på att jag ska köra järnet på gymmet imorgon och på dirren efter blir de curlingträning efter den blir de snabb träning mrl med paulo.
känner att jag blir trött bara jag skriver de..
även om de kommer vara riktigt skönt när de är gjort och duschen efter ååh hääärrligt.
nä nog pratat om träningen.
nu ska jag försöka orkar vara social med folket.
nästa helg GÄVLE :b
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0