sorry...

fast de är inte mitt fel att de inte går att logga in.

den här veckan harjag bara varit med johanna utan dom två sista dagarna.
och imorgon kommer emelie från gävle och ska träna lite med oss och ha lite skoj.
jag hoppas även att vi hinner träna klart imorgon innan finalen går i jsm dom går i karlstad i år, som jag har följt så gått som jag kunnat, sitter även nu och kollar.
sen är jag väldigt avensjuk på amanda och sannas lag som får åka till oppdal och träffa alla..
vilket jag skulle göra allt för att få göra.
för jag saknar dom verkligen.
nog pratat om dom annars kommer jag bara få längtan efter dom.
idag har jag färgat håret och de vart svart vilket de inte skulle, får slänga mig i solariumet så jag får lite färg.
nu ska jag kolla på matchen.




jätte söt tjej som är riktigt sliten, vi får se om nu får någin bättre bild på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0