då börjar de om igen.

jag har nu fått en chock!
tyvärr kan jag inte tala om vad de är, inte än iaf.
jag ligger nu i sängen hos mormor och morfar.
imorgon kommer pappa och hämtar mig så åker vi till stugan :D
sen på fredag kommer olle & erika plus en hel drös med folk för att ha släkt träff, olle är ett år äldre än mig och erika lika gammal.
vi kommer ålla till i sturms och vi kommer vara 30 st på lördagen!
shit vad med folk!
vilket är väldigt kul fär att de är bara en gång om år vi träffas, eller ja olle och erika träffar vi oftare men dom andr träffar vi inte lika ofta.

nu ska jags lå igång din favorit film och tänka hur underbart de va, innan de blev som de blev.
jag har sagt de förr och söger de igen jag ska glömma dig, jag har inte hunnit för d gör så ont så helvete ont och veta att de ite kommer bli lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0