de du skrev till mig, skriver du till alla andra med.

jag har inte bloggat för att de blev bestämt att jag skulle sova kvar i kaven vilket jag gjorde, skulle sovit ute i gammel soffan men vid 11 var de för mkt mygg och skit så vi gick in.
vi skulle dygna så vid 20 i 4 på morgonen gick vi ut på en liten promenad.
bara de att vi somnde efter vi kollat på never say nerver.. fast du va klockan hav 6 eller nå.
sen igår vid 9 (på kvällen) åkte jag till pappa och han skjusade mig till mormor.
idag har jag bara legat ute och solat, jag kan inte bli brun..
längtar tills lördag för då kommer världenssuperdupermegabästa syster!


Kommentarer
Postat av: Emelie

japp japp då kommer jag!! :D

Längtar efter dej!! <3

2011-07-07 @ 23:36:13
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0