det finns så mycket att säga.

jag vet inte vad jag har gjort för att bli straffad så här ? 
dej/ er har jag inget emot men de verkar som ni har de mot mig, jag måt dåligt över de här och jag vet inte vad jag ska göra.
jag trodde jag hade äkta vänner...


sen vet jag int varför du inte säger nå till mig jag är inte så jävla dum.
jag har en hjärna jag med att tänka med och de gör jag.
du sänker mig bara mer och mer, du sa att jag skulle vara ärlig mot dig med hur går de för dig tycker du ? 
skit som jag får säga vad jag tycker.
du säger mer till dina kompisar än mig.


livet är intedet eklaste gud gav oss, inte blir de lättare med kärleken.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tycker du ska ringa mej syster <3

2011-07-03 @ 19:44:26
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0