home

orkar inte printa komentaren från inlägget under, men jag har inga pengar typ på mobilen systeryster men vi se snart ich då kan vi ta allt! <3



kom hem för 45 minuter sen eller nå har spenderat kvällen med denise och jannika, haha shit vad vi spårade.
fick lite annat att tänka på och fick även säga de jag har villa sagt men inte klarat av till nån.
tack för att ni finns! <3


nu ska jag fixa inför morgon dagen då jag ska träffa en efter längtat emelie, sen ska jag somva så att jag ite sover bort hela dan eftersom de ska bli fin väder!

Kommentarer
Postat av: Emelie

skype funkar ju det med, men ta upp allt när vi ses till veckan!! :D

HÄLSA EMELIE! :)

om de inte var idag du träffa henne..

2011-07-07 @ 00:46:30
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0