when I see you happy with other people it hurts, really hurts.

igår kväll vid 8 åkte jag ner på ljusdal och träffade sanna.
vi åkte runt lite på moppen och kikade, träffade på e hel del folk, anton, towe, marc, linus, sanna och lillman.
möte senare upp johanna och angelica dog och loda i nån park, vilket var jävligt kul eftersom vi var skit trött.
sanna tankade även för första gången själv vilket var väldigt kul, haha.


idag vet jag inte va jag ska hitta på de är skit väder så jag tror att de blir en hel del film, ska även städa rummet...
vilket kan vara skönt efter den värmen som har varit.
pappa ska på firam fest ikväll så jag sover troligtvis hos mormor.





medans alla steker på nore sterker jag fint på henrikssons tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0