2. Staden där du bor 3. Dina kompisar 4. En person du ser upp till

2. jag bor i ljusdal som inte är någon stad så, så var det med den saken.

3. har jag en hel hög med och det finns vissa som betyder mer än andra och de vet dom själv.
ofta jag tänker sitta här och skriva de ? -nej.
4. en person jag ser upp till är väl alla som är längre än mig ?
sommarlovet har vare på topp för mig men mindre bra för andra, kan bara säga att killar är nog dom som gör allt svårt här i livet.
för mig själv rullar de på men jag har även vänner som de inte går så visst bra för, eller hur var de mister M ? 
kan inte säga så mkt mer än att du kan tänka nästa gång, skulle kunna skriva en massa skit men palla haka upp sig på att vara sur ? i helvete.


imorgon åker jag till min finfina mamma och träffar ännu finare syskon, och träffar en massa annat folk som är där från funäs.
hörs när jag pallar!


hur kan de vara så svårt att veta vad som är rätt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0