5. En bild på dig för 1 år sedan

kan vara lite svårt efter som jag bara har haft den här datan i 3 månader.


bilden är väl 2 år gammal eller nå men jag orkade inte leta.



nu är jag hos mamma och imorgon kommer nina och wilma till oss för att jag hara fyllt år fast de va för 2 nästan tre månader sen.. men bättre sent än aldrig.
min dag idag har bestått av att blivit kallad kråka och fått blåsor under mina fötter.
när jag vaknade imorse av att jag hörde en massa ljud från nedervåningen så kan jagite somna om så jag går ner och den första komentaren jag får är av johannas pappa björn, meemen har kråkan vaknat ? 
sen var de igång.
pallade inte vara nere så vi gick upp och kollade på de vi missat av johan falk igår eftersom vi kom hem efter den börjat.
mamma hämtade mig vid 1 fixade lite på köpingen och sen åkte vi hem och gick ut pch gick inte nå varmt ? jo som fan de va 26 grader.. men jag ska inte klaga!
gick i foppa tofflor och tog jag av mig dom och gick barfota, vilet blev att jag fik blåsor under fötterna - skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0