det ända jag vill är att bli älskad av dig.

de senaste dagarna har jag spenderat bak på johannas moppe och de har vart chill, igår kväll tog vi oss ett dopp i sjön vilket va svin kallt! jag som inte brukar vara någon badkruka...
imorgon kommer mina små söta älskade systrar till mig och underhåller mig lite, sen hoppas jag på att jag har en än som heter johanna som hämtar mig eller nå så jag får mina saker som jag glömde.
imorgon sover jag och nathalie hos mormor så skjutsar hon oss till tåget som tar oss till gävle och sen hoppas jag att vi tar rätt buss till sandviken.


nu ska jag dra igång en film.



jag kan inte säga mer än vad jag redan har sagt, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0