fördriver tiden.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? –ja..

Har du någon kille just nu?- nej
Har du dumpat någon?- ja

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - näe
Vem kramade du senast? - joppe
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – nej!


SKOLA:
Är du duktig i skolan? – gör så gott jag kan, kan inte begära så mkt mer. 
Har du bra betyg? – helt okej
Har du fått göra om ett prov någongång? –ja

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jajamen
Sköter du dej i skolan?- bror på vad man menar, men ja de tycker jag
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – jämt
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – ja..


FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja
Trivs hemma? – ja

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej
Har skrikit och slagit din mamma? – ja, men inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -ja
Har kallat någon i din familj för idiot, cp, osv.? - ja
Vem betyder mest för dej i din familj? – mamma & pappa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja


VÄNNER:
Du har vänner? – dom bästa som finns 
Du brukar vara med? – så många jag hinner
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – verkligen inte!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja.. christian <3
Har du fått nån ny kompis denna månad?- ja.


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej
Tar kort på dina bröst? - nej 
Super dej packad varje helg? - nejnej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – jag plattar håret men en fjortisfrisyr har jag verkligen inte.
Ditt hår e knallblont? - nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - ne
Varför gör du sånt här? – va ?

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – haha tanken har kommit men jag skulle aldrig göra de
Har du suttit i fängelset? - nej

Vill du hamna i fängelset? – självklart min dröm, men nej är ni dum?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast? – i förgår  
Du har gråtit över en kille? - ja
Vem bråkade du senast med? – mamma tror jag de va

 

ÖVRIGT: har du..
Har du sytt? - ja
Har du opererat dig? - nej
Har du cyklat omkull? – hahaha jaa
Har du sjungit i duschen? - jaa
Har du fobi för något? - ja

Har du sett någon dö? -  m…
Har du varit på begravning? - ja..
Har du sagt att du hatar någon? -  ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0