när vi var liten lekte vi varje dag.

jag kan inte förstå att du inte finns längre.
min fantastiska barndomsvän du är nu borta, när jag fick samtalet om att du min älskade vän hade dött, då gick inte tårarna att hålla tillbaka.
jag har aldrig gråtit så mycket förr.
jag vet inte hur många gånger jag har suttit här nu och verkligen försökt att skriva, tårarna kommer gång på gång.
så fort jag kollar på bilder eller bara hör ditt namn kommer gråten.
jag säger bara en sak, vila i frid min vän.

jag hoppas du får det bra tills vi ses igen, älskade christian backström





den här veckan har nog varit den veckan i hela mitt liv som det hänt mest på, två nära har dött två har blivit väldigt skaddade, jag har fått småsyskon och kärleken den sa vi inte prata om då får jag bara mer att gråta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0