friskolan vintergatan.

jag sitter och inte gör ett skit kan bro på att jag slutat för snart 1 och en halv timme sen.
väntar på att johanna ska ringa och säga dom är klar och att jag kanske kan få skjuts av dom hem till dom eller om dom tycker att jag ska gå.
känner mig inte sugen på att gå eftersom vädret är som de är och att jag har en cp tung väska, där både dator, hårddisk och en hel del skol arbeten ligger...
imorgon har jag prov och de känns inte så kul, + är att jag slutar kl 1 och att världensfinasteochbästa johanna ska vara med på skolan imorgon.

om jag visst hur svårt det skulle vara att släppa dig.
då hade jag inte varit då jävla dum att göra de jag gjort.
jag kan inte fatta, det finns inga ord i min mun som jag får fram.
du får mig att må så jävla bra när vi är med varandra, men nu vart har du tagit vägen ? 
den jag lärde känna, du är inte samma undrebara preson.
även om du inte är den samma, kan jag inte släppa dig och låta någon annan ta dig.
för så besatt är jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0