hemma och helt slut.

jag har som sagt kommit hem och varit det sen sent på söndagskvällen.
och jag har inte haft en take på att jag ska logga in på blogg.se.
i östersund hade jag de bättre än bäst, de gick lite sämre på att få ta lite på sm guldet men de blev en 5:e plats vilket som är helt okej.
har som sagt ett år kvar innan jag inte får spela mer.
i den klassen jag spelar nu.
kommer biler när jag har hittat sladden till kamran.
idag i skolan har jag inte gjort då mkt svarat på buddhism frågor och sånt.
har bara 3 saker på den så kallade restlisten vi har...
men nu ska jag ta och få lite mat i magen.
för sen när pappa kommer hem ska jag bara platta håret sen åka och hämta sanna och sen vidare till kläppa som jag itne har varit på sen jag vet itne när.
haha förr var man där varje dag men nu, skulle jag inte än tänka tanken på att spendera en fredag kväll där :)
grattis på födelsedagen världens bästa kusinbarn ♥
och ett grattis till sm silvret.


och ett grattis till den mest klantigdaste personen
som finns när man ska laga saker,
speciellt persiener ♥
säger även grattis till sm silvret till dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0