when you smile, I smile.

jag har inte haft tillgång till dator i helgen.
och inte har jag tänkt på att blogg.se finns.
på lördag drog jag till sanna och kollade på körsalget och tog det lugnt.
la oss till och med innan klockan 12.
idag i skolan har jag inte gjort mkt, började 20 över 9.
hade planering, kollade på ett nytt arbetsområde.
sen fick jag och några skjuts ner på ljusdal för galax skulle äta pizza.
20 över 12 skulle vi samlas på stenhamre för teater och efter slutade vi.
jag och sanna gick runt och kollade lite på ljusadl och sen gick jag hem och har bara suttit här.
sen när pappa kommer går jag och solar.
om jag visste att jag skulle bli så besatt av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0