9 maj.

idag har jag inte gjort så mkt i skolan och jag vet inte varför, jag kan inte konsentrera min längre.
tänker på så mkt annat men varför vet jag inte.. eller jo men de e privat.
efter skolan kom mamma och hämtade mig åkte på köpingen åt, kollade på fiffty fck med mig ett par byxor och ett par thigts med mig hem i kassen, tack mamma.
åkte till pappa packade och sen har jag pluggat järnet med engelska för de är de värsta som finns... även de svåraste som finns, speciellt att översätta från svenska till engelska de HATAR jag.
är iaf klar nu.
så nu är de bara att läsa ut en bok på 37 sidor på engelskan kvar, hahaa skrattretande 37 sidor.
sen en fet jävla bok på 549 sidor i svenskan.
hejdå livet hej plugg, typ.



passar även på att säger grttis till alla som fyller år idag, de är hela 18 stycken vänner på fb som fyller år idag.
så jag pallar inte ladda upp bilder.
hoppas iaf att ni får en kung dag, de e ni värda, grattis igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0