allt är så tomt när du inte finns i min närhet.

hem kommen från ljusdal och johanna.
jag vet faktiskt inte riktigt vad vi har gjort, tiden gick så fort.
jo visst de vart lite roligt när en viss svedman tittade förbi och självklart skämde jag ut mig som vanligt.
fick världens garv anfall och allt blev helt kaos.
jaja lika bra att visa sitt rätta jag på dirren.
eftersom jag kan tänk mig att de blir fler gånger han tittar förbi, hihihi mer säger jag inte, dådödarjohannamig...
nu väntar jag på att mormor ska komma hem för hon slutar klockan 22:00.
tror det blir en tidig kväll idag för shit vad trött jag är.
behöver verkligen få sova.




älskade du, du är så ful.
utan dig hade jag inte klarat mig igenom allt jag har gjort.
du finns där jämt vilken tid det än är.
visst, vi ka bli lite små sur men aldrig så att jag skulle lämna dig.
jag är så grymt taksam över att jag har fått lära känna dig min underbara helt klart bästa vän!
du måste lova att du inte glömmer mig nu när de kommer bli som de blir.
jag har kännt dig sen vi var 5 år gammal, redan då var vi som att vi satt fast.
sen mellan 6:an och lite av 7:an bröts kontakten lite, varför vet jag inte.
men nu är jag så glad att du är så när mig.
jag älskar dig, världensbästaheltotroligabästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0