att vara ensam är de värsta som finns

skolan gick rätt bra fick ganska mycket gjort.
eller ja om man jämför hur mycket jag brukar få gjort.
rätt skönt att jag bara har 1 sak kvar på restlistan eller ja, jag har 2 prov där också men dom kan jag inte göra..
för att ett är ett idrottsprov som jag itne kan göra för att jag inte har haft den lektionen och sen är de ett svenska prov som jag inte hunnit med att göra än.
efter skolan stannade jag kvar och var social med unni och jannika för att vänta på bussen och jag måste säga att jag vart chockad när bussen till och med var för tidig.
så vi va i ljusdal när bussen brukar komma till skolan.
rätt chill!
gick upp till pappa drygade med fredde och putte sen ringde emelie och sa att jag skulle gå till tälle.
eftersom de spöregnade så vart de att vi bara satt inne och hökade, skit kul.
ikväll ska jag vara hemma själv och jag hatar de.
de finns inget värre, usch!
men nu ska jag forsätta kolla på Beck :)

jag kan också göra SUPERMAN, nej jag är SUPERWOMAN (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0