I nerver told you the true.

skolan gick bra, pratade med emo om mina betyg och vad jag nåste ha fär poång för att komma in på linjen jag vill gå på...ja hmm de kommer krävas lite mer jobb om jag säger så.
men de ska jag fan klara! jag tänker inte gå kvar här i ljusdal.
mormor kom och hämtade mig skjutsade hem mig och sen har jag bara varit hemme kollat på andra avenyn och läst mer i boken, snart ut läst! (y)
imorgon är det fredag ja de är i vanligt viss det bätsa med heöa veckan men nu är det de värsta som finns, jag kommer vara utan dig i en hel vecka fan jag hatar det, hoppas du får de bra i ja vart de nu ni skulle, jan inte stava (a)
nu ska jag forsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0