jag kommer alltid ha det osagt.

idag har skolan vare fett chill, vilket som gillas.
först värsta cill matte lektionen kolla gjorde typ inte ett skit skulle dra nå klossar, fattade inte äns.
sen hade vi sexochsamkevnad, haha kan ju bara säga att de spårade totalt vilket det alltid gör när vi har anders.
till lunch fick vi kebab!!! fast de va inte så gott..
jag och denisé va fett ed dryg idag men de va bara så skönt.
pratade en hel del med den bruden idag med, sjuk underbart att hon förstår.
hade idrott på älvvallen vilket gick skit.. är inte riktgit frisk än och fan vad de ska vara jobbigt.
skjusade denisé till bussen och sen åkte även unni med oss hem så hon slapp ta bussen.
nu hoppas jag verkligen att de bli mat snart så sjukt hunrig.
imorgon sover jag hos mormor ochmorfar i tallåsen, så jag ska träffa mina fina vänner jannika och denisé tror jag ? 
inte helt klart men aja de märks väl.




underbara, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0