lilla vintergatan.

kom hem för ett tag sen och har varit duktig och plockat i och ur diskmaskinen.
så nu sitter jag i soffan och pratar med emelie som jag saknat när hon varit på malta eller var de vaför nå ställe, inte sverig iaf.
imorse när jag skulle cykla hem till linn och vidare till skolan märkte jag att jag hade pyspunka...
de fixade sig ändå och kom både hem och till skolan men dock var de lite jobbigare an vanligt.
plus att jag är förkyld.
skolan gick väldigt fort idag och hade de kung.
vi blev klar med filmen som vi ska vissa upp imorgon.
hann även vissa victor vår lungliga film men han dissa den efter 2 min för sin lektion :o
då han såg och härde inte de bästa, han som har tjatat om att höra mig sjunga pokémon låten liksom ? haha inget man vill höra.
en sak är säker den e riktigt kung!
sen har jag inte gjort så mycket mer i skolan typ varit med pelle och våran galax grupp som vi alltid har varje måndag efter skolan :)
nä nu ska jag fixa äckel spotify så jag kan lyssna.
fast först måste pappa komma och de kan ta ett tag...

om jag bara vågade berätta sanning för dig.
allt skulle bli enklare, allt för dig och mig.
men jag vill inte förlora vår vänskap.
jag har dig hellre som vän eller inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0