lovet, kuuuuung.

ärlig talat har nog de här varit ett av de bästa lov jag har haft.
de har faktiskt känts som att de har varit sommarlov, fast ett väldigt kort sommarlov.
dock så avslutar jag lovet med att dra på mig en till förkylning..
inte de mysigaste men va fan man är väl kvinna och står på sig, även om de blir jobbigt när jag även har allergibesvär...

så idag blir de en chill dag.
kan behövas eftersom jag verkligen har haft fullt upp hela lovet, inte har jag sovit ut riktigt heller för att jag inte har kunnat sova.
och de e verkligen inte likt mig så jag vet inte vad som hänt.
mitt fet stora blåmärke har typ blivit någon as konstig färg och gör skit ont..
eh de går väl över snart för jag hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0