mitt egna ljuvliga hälsingland.

jag har iaf insett att man kan släppa en bomb brevid mig utan att vakna.. första kommer PG upp bankar som fan på dörren och skriver att de är brunch, jag hör inget och en halv timme senare kommer måns upp och göra samma sak, hör inget, sen skriker min kusin att jag ska vakna, och buttar på mig, då vaknar jag.
jag ska snar gå och packa ihop och fixa innan vi åker vidare till centralen för att sitta på bussen i 4 jävla timmar.
de går nog bra om vi får åka lodjuret för då har vi grattis internet och uttag så jag kan ladda datan & kolla på film så går resan redan mkt fortare.





jag saknar dig, finaste du.
hoppas att vi ses snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0