pappas lilla hem.

jag sitter i soffan hos pappa och vänar på att resten ska komma hem så jag kna duscha.. nej jag vågar inte duscha när jag är ensam hemma (a)
idag har skolan gått bra de vill säga typ de tio stycken sidor jag läste i boken...
jag kan verkligen inte konsentrera mig på skolan längre, usch.
vill ha sommarlov nu!
kommer bli ett av de bästa på länge, nordsjö här kommer jag!
fan vad härligt bara kunna vara sig själv skit i hur man ser ut och allt bara vara med dom allra bästa, mina närmsta släktingar.
hur som helst så har iv cafeterian den här veckan vilket suger balle totalt!
imorgon har vi hemstudiedag, soft med andra ord.




tur att man va söt när man var liten..
jag och men helt fantastiska underbaraste tremänning Zebastian Eriksson, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0