sliten flicka.

hmm ja de är bara för namnet.
efter som att jag somnade klockan halv 5 eller nå i fredags natt och igår somnade jag vid halv 3.. så jag vaknade vid ett av att pappa ringde.


igår skjutsade morfar ner mig på köpingen träffade nathalie och vi väntade på sanna som aldrig kom men efter typ 2 timmar vi gjorde inte så mkt gick hem til nathalie och kollade på film eller ja de vart typ 2 minuter för jag höll på dö, den va skit läskig och de blev inte bättre av att dom satt och skrämde mig ännu mer.
vid halvtio drog jag och sanna ner på rosehills där iv träffade på ester och lillman sen gick vi med hanna och några.
vill bara säga att djara har världens bästa sångröst!
halv tolv hittade vi fia och martn satt och pratade med dom sen gock vi med fia till bussen och martin drog på jvg.. haha ja han kunde inte hålla raklinje.
åt stris på målet och ringde morfar för att få skjuts hem.

idag tror jag att jag ska träffa denise och jannika men jag inte inte heller, eftersom jag är så slut menar jag på.




JUSTE VI DOG INTE JORDEN FINNS KVAR!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0