stocksbo.

idag i skolan har jag inte fått så mkt gjort läst ut engelska boken som jag fick igår, soft.
efter vi slutat stannade jag kvar och skulle jobba, men jag och hanna spenderade tiden på att kolla på snygga killar (a) eftersom de prov jag skulle göra gick inteatt gör för min lärare var inte där.
när jag kom hem åt jag sen läste jag lite i Linas kvällsbok 1&2.
efter ungefär en timme med näsan i boken och även en liten tupplur var de bara att snöra på sig skorna för en lite spring tur, men uptäckte nu att de inte var de bästa... eftsrom jag fick en baksmäll på förkylningen, jätte ont i halsen , fuck jag som nästan var frisk.
och vi som skulle springa på idrotten imorgon synd för mig liksom att jag missar de ? 
haha nej inte alls, fast jo.
nu ska jag forsätta kolla på DH :b



från idag,
nån: men mamma har du klippt dig ? 
mamman: ja, de ser du väl.
nån: haha ja nu behöver jag inte skämmas över dig på stan längre.
mamman: tack, de värmer.
pappan: ja.. fast nu har hon ju inte knulruffset kvar, men snyggt vart de ju!


haha shit vad jag garvade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0