@ tallåsen.

hos mormor och morfar, chill!
har nyss ätit jäte god mat var de.
jag ska snart hoppa in i duschen och klä på mig myskläder, jag frysser jätte mkt :o
senare blir det iaf eourovision song contest, hoppas de går bra för sverige.


nyss när jag satt och skrev med johanna på fb så får jag plötsligt att hennes pappa har skrivit till mig, man ba okej ? 
lite läskigt så där :p
han är iaf en hel skön gubbe, men retar mig som bara den.
säger att jag är blond och osmart med de stämer inte.
varken blond eller osmart, så jag vet inte vart han har fått de ifrån.. han skrev de som jag sa för typ 5 månader sen :vart kommer röken ifrån? 
för han tyckte jag var osmart när jag frågade ? 
nej imorgon ska jag kötta ner han, för jag är så mkt mer biff än han!


kärleken går bra nu, hoppas att de inte bara är den en sekund.

efter duschen hoppas jag på att de ringer lite fint i min telefon.
jag har inte hört din röst sen igår kväll, jag bara längra efter att få höra den igen.
din lukt är den bästa som finns hoppas på att jag får träffa dig en stund imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0