vart är du när du, inte är i min närhet.

ligger i sängen och hade faktiskt tänkt sova snart.
eller de va iaf tanken men eftersom att de är eller typ nästan fullmånne så kan jag säga att de slet sig rejält.

efter skolan gick jag och sanna in till ljusdal, fick lite  an maria med.
gick på märtas sen forsatte vi promenade hem till sanna.
hon skjutsade upp mig till allträ eller va fan de heter, haha där vi även såg ester.
väntade på henne och gick med hon hem.
pappa mötte mig och sen hann vi bara in för dörren innan vi drog ner på coop.
jag kan iaf säga att min pappa nästan dödade mig ikväll.. han skulle trycka ut mins benhinner som är inflamerade, jätte mysigt, nej.
duschade och fixade sen kom mormor och hämtade mig.
skjusade mig till tha riverhome, haha bara jag och johanna som fattar ;)
där jag befinner mig nu.


ida fyller martin år, grattis till han!
har ingen bild så de få bli ett vanigt font grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0