when the love takes over.

sitter i en av världens skönaste, ja vad de nu heter.. (a)
ska ta och tvätta av mig sminket sen lägga mig i soffan för att kolla på big brother.
efter mitt liv har varit bra i cirka en timme så börjar jag med ett nytt skol jobb efter big brother.
känner att jag inte palla ha en hel massa skit som jag kommer stress bort sen.
jag har gett mig in på att läsa en bok på 549 sidor, tugnt.
nej, puss hej nu ska jag fixa mig och slänga mig i soffa.
även vänta till jag får ett samtal av den underbaraste!




juste, jag fixade bena lite snabbt, endast 10 min!
rekomenderas starkt!
bara att spruta på vänta 3 min och dra bort med skrapan sen.
bus enkelt och de blir en as skön känsla efter.
billigt och bra, prova vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0