24 november

ja jag vet att jag inte bloggat och jag kommer int sitta och komma på några dåliga ursäkter utan säger som de är, jag har inte pallar de har vart för mkt och nu är jag genom förkyld.


ihärnösand hade jag de bättre än bäst de går inte att förklara, men jag tönkte gör en väldigt lång historia så kort som möjligt.

nervös som bara fan satte jag mej ensam på bussen som tog mej till härnösand från sundsvall där prytz väntade när jag kom fram, hoppade av och vi för hem till dinkel (heter egentligen fredrik) och greta där jag skulle bo.
två elever som går på curlinggymnasiet, jag kände inte greta innan jag kom men de funkade ändå.
vi väntade och väntade på dinkel att han skulle komma hem men nej de gjorde han inte han kom på måndagen eftersom han hade vart i karlstad och tävlat, dinkel var den jag kände.
på måndag gick jag med greta till skolan och hon lämnade mej hos prytz och jag fick en tur och se hur skolan såg ut, mysig och liten som en skola ska vara.
kollade på lite olika program och vart rätt säker på att barn och fritid passar mej bäst.
gick ''hem'' åt mat och sen träffade jag prytz på curlinghallen och kingade för första gången själv as läskigt.
fixade isen till 3:orna kom och skulle träna.
fick träffa massa saknade personer!
när träningen var klar var de bara att ta sej ner till fys passet, vilket jag inte var med på eftersom jag var sjuk, fick göra en andra massa övningar som prytz gav mej till mitt knä.
gick med dinkel hem åt och sen gick vi till max och träffade fler underbara personer.
tisdag var de gym 7 på morgonen blev väckt av dinkel men sånt får man ta satte igång att plugga och sen till hallen och tränade med prytz, sen kom de en massa andra som också skulle träna, hem äta och tillbaka för att spela match.
den vi gjorde till en dans, jag, ludwig och tom finfint..
vi vann iaf.
hem, byta om och gå  till max, onsdag gick jag ner till skolan igen och satt med prytz och jobbade.
tränade med han, 1:orna och 2:orna sen träning med dinkel, max och victor, egen träning med oskar eriksson reserv i landslaget, efter träning med henke som vann junior vm med sitt lag.
fick mkt fina tips.
hem, sen till max så som alla kvällar såg ut.
torsdag morgon träning med alla klasser, gick sådär.
vi vann iaf matchen vi spelade och sen var det dags för min intervju, sjukt nervös men hoppas de gick bra.
hem packa och ner till prytz för att kolla på elitserien.
efter ett tag hem hämta mina väskor och åka till bussen, sa hejdå till alla.
tråkiigt, ville verkligen inte hem.
men se de på ett bra vis om 23 dagar är jag där igen!
hoppas på allt att jag verkligen komme in nu, de är verkligen de här jag vill!



nu sitter jag i sängen och ska kolla hur de gick för johannes på elitserien och sen fixa allt till skolan eftersom jag ka försöka ta mej till den imorgon..

hörsbra,hej.


saknar så att de gör ont, snälla hör av dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0