du hade kunnat varit min, men jag släppte dej.

att se dej lycklig gör mej lycklig, men att se dej lycklig med henne, gör mig ledsen.
jag visste att du skulle hitta någon, men någon annan än henne, snälla du kommer ångra dej.
men eftersom att du inte lyssnar på mej så kan jag inte hjälpa dej, men kom då inte till mej sen när du har blivit sårad, och kommit på att hon inte va så bra som du trodde.
säg inte att jag hade rätt hel tiden, det kommer inte hjälpa.
men på nå viss så finns jag alltid för dej de vet du, även om jag kan säga en massa saker så menar jag inte mkt av de jag säger när jag blir arg, de vet du.
jag saknar dej, bästa vännen min.
om de kunde vart som i sommras då de va skitubermega bra, ja då hade jag kanske vågat satsa på att du skulle vara min.
men jag ville inte att våran vänskap ska ta slut om de skulle spricka för oss, därför vgade jag inte.
kalla mig feg kalla mej vad du vill, men jag vet att längst intevet du att jag har rätt.
så bra känner jag dig.
läser du de här vilket jag vet att du gör, snälla fina ring mig så vi får prata ut för ses de kommer vi göra även om vi kanske inte alltid vill de, inte nu.
jag skrev det nyss jag skriver det igen, jag saknar dej.





nu ska jag verkligen gå och lägga mej för att gå upp tidigt imorgon eller ja klockan ringer iaf halv tio.
sen får jag äntligen träffa fin fina emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0