haha spårat.

som sagt drog jag ut på ljusdal ändå för att nathalie mötte mig.
vi gick omkring träffade fins folk och skämde ut oss lite när vi skulle cykla hem på julles cykel.
fixa lite bus där och drog ut igen och träffa glenn och joel, pinsamt.
gick vidare till coop och där skulle vi vänta men de pallade vi inte så vi gick till albins och hämtade glenns tröja där även sanna va.
började bråka mer med pappa och han körde hem mig.. så tur som jag har fick jag pka bil med helen och sanna hem.
kan bara säga att jag itne tänker säga så mkt mer för jag vet att de är folk som läser de här som inte borde läsas av dom, sen diggade jag helt klar helen, annikas och resten av gängets outfit!



känns som att jag börjar bli mer och mer sjuk...bara jag inte få lunginflamation igen nu när jag ska till härnösand.
men jag kommer inte kunna träna ändå tror jag.. eftersom mion hals inte vill leva, bajs typ fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0