lördag.

igår gjorde jag inte ett skit på skolan jo typ skrev tre ord sen inte nå mer.. fan jag har typ hundra saker att göra.
kan verkligen inte jobba just nu har för mkt attt tänka på.


aja efter skolan gick jag hem började städa rummet, väldigt långt kvart om jag ska vara ärlig.
efter nån timme skjutsade pappa mej till sanna och vi nördade mobil spel, kollade på andra avenyn och sen               pratade vi lite om tyskland, då hon fick in den klockrena kommentaren: vaddå ligger inte polen i tyskland ?
efter 11 någongång tog vi cyklarna ner till subäck där vi var någon timme och sen gick vi hem och kollade på             andra avenyn och somnade runt tre någongång.


nu ska pappa komma och hämta mej sen och ikväll ska jag bara barnvakt åt maja med elvira.
de blir säkert jätte bra.
imorgon ska jag och sanna jobba åt albins, haha kulkul :)
men de blev inte så som de va tänkt och tur va väl de.
lovan ♥
nike ♥
två bilder på världens finaste syskon, dom bästa som finns.
jag älskar verkligen er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0