osäker på valet jag har att göra.

idag har jag spenderat hela min dag på stenhamre och efter den här dagen vet jag säkert att de är helt jävla awesome att jag valde vintergatan och inte stenhamre efter att ha sutiti flera timmar på nå jävla mesiga trästolar har jag fått blåmärken på röven av benen i röven..
som sagt va de en massa program från slotte gymnasiet där och jag har fått en riktig tanke ställare på vad jag kan tänkas gå, nu är jag mer osäker på vad jag vill gå.
sammhälle, restaurange och livmedel och barn och fritid är de som jag kan tänka mej lite mer av att gå på.
ska ju till härnösand nästa vecka så de märks väl.


just nu ligger jag i soffan och väntar på att pappa ska komma hem och göra mat till mej för jag är äckligt hungrig.
sen ska jag ta mej en promenad för att träffa den fina och få prata ut.
jag har även en jätte bra nyhet att berätta, att jag KANSKE ska till oppdal och spela med ubersöta amanda och hennes lag! gud så lycklig jag skulle bli om jag skulle få åka, och träfa alla helt awesome människorna igen.
och då kanske de jag fick reda på försent sist blir bra nu ist, ♥

jag är forfarande besviken på dej, avensjuk är jag verkligen inte som du tror.
det var jag som valde att de inte blev någonting mella oss.
lycklig ska du få vara tills det blir olyckligt.
jag saknar dej verkligen, jag gör det även fast jag inte säger det till dej.
du va så snäll och fin mot mej, vackra fins underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0