sitter i min ensamhet och grubblar.

funderar på att dra mig ner på köpingen men vet inte ja, de är mörkt och läskigt..
sitter ganska bra här med datan och ska fixa med min älskade mobil som är tillbaka efter att ha vart på lagning.
måste bara vänta på att min mammi ska ladda med pengar för de finns nada med pengar på den.

igår kom min syster vi sov hemma hos mamma och sen drog vi till ljusdal idag och köpte mins två favorit killar B&J's
kollat på massor av andra avenyn och haft det bra, pratat och verkligen insett hur mkt jag verkligen saknar henne när hon inte bor här längre..
inte bara kunna träfa henne nästan när som helt, och verkligen bara kunna prata om allt, verkligen allt.

aja nu ska jag tydligen dra ner på köpingen hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0