inlägget som aldrig kom upp när det skulle.

eftersom jag inte har bloggat tänkte jag göra det nu och hur helgen har vart, vilket har vart riktigt bra men sorgset..

fredag, följde med mormor till mamma ett tag och sen ner på ljusdal och umgicks med finfina personer och sen till mormor och sov för att jag var riktigt trött.
lördag, sov till 1 någongång sen ringde jag sanna och åkte till henne och vi gjorde inte så himla mkt.
spelade kort och allt möjligt.
sen kom subäck och fråga om vi skulle med ut med han, mäns, mario och fluff så vi följde med.
började med att måns fick slut på bensin så han rullade moppen upp för backen sen gick gasvajern av så fredrik fick fixa den innan vi kunde åka och tanka.
åkte och tankade och sen drog ett varv på köpingen där det var som dött.
vidare till sanna där vi skulle kolla på film och sen slutade det med att vi hamnade hos subäck och vi skulle kolla på pokemon men jag va så trött så efter typ 10 minuter drog jag och sanna hem till henne och kollade på film med dennis och isak, sen slutade det med att vi sminkade dem till tjejor :P

inlägget skulle kommit upp för en veckan sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0