curlingens dag :)

jag ska snart dra mig upp till min älskade curlinghall!
det är en sak som heter curlingens dag och de betyder att alla får komma och prova på med instruktörer, vilket jag ska vara.
de på går mellan klockan 10 till 3 så kom och prova på vettja!
sen efter är det min efterlängtde träning.
sist jag tränade var för en månad sen och de va då vi va i hänta, fär att vi inte hade någon is hemma men nu har vi äntligen fått det.



jag vet inte riktig nr min träning slutar och jag har en känsla av att jag kommer vara död när jag kommer hem.
och jag ska verkligen plugga till mitt idrottsprov som jag har på tisdag eftersom jag aldrig gjorde det i fredags för att jag inte hade pluggat.
men jag fick vg+ på sydafrika och mvg på ett prov och nu ska jag bara göra klartfilmanalysen som skulle vart inne för, typ 6 veckor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0