på hemmaplan.

jag kom som sogat hem i söndags kväll någon gång.
och jag har haft det jätte bra ihelgen, det kunde vart bättre om jag fick reda på de som jag fick i förrgår då ist för när jag fick det..
att de alltid ska vara så svårt att lämna en så fin som dej, <3
de är bra att de va du som tog steget att våga prata iaf.
aja skit samma.
när jag kom hem la jag mig i sängen och rörde mig inte mer, pratade med fina zebbe och sen la jag mej.
va mer än död på måndan, sen träffa jag nathalie ett tag sen hem till hjerstin sen hem till den bästa och sov.
imore vaknade jag och logga in och somnade om igen rätt skönt, sen fick jag skjuts till skolan.
kollad på en jävla film om selma lagerlöf i två fucking timmar.
mormor kom och hämtade mig åkte hem åt, sen åkte jag till sanna där jag är nu.
det kommer bilder imorgon, kankse ikväll men de tror jag knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0